Program ekološke ureditve in posodobitve slovenskih hotelov

Priročnik

Analiza stanja – presoja ravnanja z okoljem v turističnem namestitvenem obratu
Za uspešno implementacijo ekološkega managementa je potrebno izpeljati verodostojno analizo stanja v turističnem namestitvenem obratu, ki omogoča natančen vpogled v pretoke snovi in energij v turističnem namestitvenem obratu in zajema naslednja področja:

  • informacije udeležencev (politika in sistem ravnanja z okoljem; pritiski uporabnikov ter ostalih skupin civilne družbe; predpisi);
  • informacije o vplivih (vložki in izložki v poslovnem procesu; ocena življenjskih ciklov izdelkov…)
  • tehnične informacije (tehnologija, tehnika; pravni in ostali zakonski dokumenti na ekološkem področju).

Načrtovanje aktivnosti na področju ekološkega managementa (cilji, strategije, sredstva)
Management in lastniki na temelju analize stanja – predvsem pa ob sprotnem obveščanju in vključevanju zaposlenih – izberejo najprimernejši način (sistem) implementacije ekološkega managementa. Pri tem upoštevajo stopnjo ekološke osveščenosti, pričakovanja in zahteve uporabnikov, vrsto poslovnega procesa, tehnologijo, podporno okolje in podobno.

Skrb za trajnostni razvoj kot temeljne paradigme hotelskega ekološkega managementa mora v aktivnem procesu tržnega komuniciranja sporočati:
  • drugačnost in odgovornost (razlikovanje od konkurence);
  • dolgoročnost in stabilnost ter
  • skrb za prihodnje generacije.

Izvedba, kontrola, monitoring
Temeljni koncept ekološkega hotelskega managementa zajema razvoj, izvajanje in kontrolo, torej sklenjeni krog, kar pomeni »nikoli dokončano zgodbo«, ki zahteva nenehno presojo, (pre)oblikovanje ciljev in strategij, izvajanje akcijskih načrtov in monitoring, ponovno presojo itd. ob nenehnem intenzivnem komuniciranju z vsemi vpletenimi udeleženci.

Princip hotelskega ekološkega managementa zahteva (tudi za potrebe nenehnega in učinkovitega pozicioniranja na trgu) intenzivne aktivnosti na področju izobraževanja in obveščanja / osveščanja (zaposlenih, uporabnikov – gostov, ostalih udeležencev). Na področju promocije temelji na izpostavljanju zdravega bivalnega in socialnega okolja kot konkurenčne prednosti.

Prva  |  Prejšnja  |  STRAN 2 / 2  |  Naslednja  |  Zadnja  

Priročnik
Novosti in druge zanimive teme

Trenutno ni aktualnih novic.