Program ekološke ureditve in posodobitve slovenskih hotelov

Priročnik

Področje trajnostnega razvoja, ki deluje na principu osveščanja, izobraževanja in tudi prepričevanja k sodelovanju vseh udeležencev v družbi, je kratkoročno najbolj učinkovito z zakonodajnim pritiskom, ki nalaga podjetjem določene obveznosti na področju ekologije. Uvedba politike ekološkega managementa zahteva od managerjev nove aktivnosti in iskanje odgovorov na vprašanja:

  • kako ob razvojnem programu zastaviti še ekološki razvoj podjetja in kako ga, skupaj s področjem trajnostnega razvoja, vključiti v celoviti sistem poslovodenja podjetja;
  • kako sistematično razvijati pozitivno okoljsko naravnanost vseh zaposlenih – ta je odvisna od njihove okoljske etike in okoljske kulture;
  • kako prestrukturirati programe, ki postajajo zaradi negativnih vplivov na okolje manj zanimivi na trgu.
Skrb za trajnostni (in eventualno tudi sonaravni) razvoj mora v aktivnem procesu tržnega komuniciranja kot temeljna paradigma hotelskega ekološkega managementa sporočati:
  • drugačnost in odgovornost (diferenciranje glede na konkurenco);
  • dolgoročnost in stabilnost ter
  • skrb za prihodnje generacije.
Trajnostni razvoj lahko vpliva na ugled hotelskega podjetja, s čemer si le-ta:
  • povečuje zaupanje ožjega in širšega okolja podjetja (uporabnikov / gostov, finančnih institucij, dobaviteljev in drugih poslovnih partnerjev, medijev, splošne in vplivnih javnosti);
  • ustvarja dobro ime in »image« pri ciljnih javnostih, kar pozitivno vpliva na poslovni rezultat podjetja;
  • odpira številne tržne priložnosti doma in na tujem, kar mu omogoča tudi zunanjo verifikacijo njihove poslovne naravnanosti (pridobitev znakov za okolje in podobno);
  • zmanjšuje nevarnost kriznih situacij ter
  • zmanjšuje možnosti negativne publicitete v ožjem in širšem okolju.

Prva  |  Prejšnja  |  STRAN 2 / 2  |  Naslednja  |  Zadnja  

Priročnik
Novosti in druge zanimive teme

Trenutno ni aktualnih novic.